Bahasa Malaysia(UPSR)
1 2 3 4 5 +




  • Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan.Kat sini saya nak kongsi ngan kawan-kawan semua ilmu yang saya ada.Ambikla jngn segan-segan.

  • Najwa Latif - Najwa Latif Ada Mu

    download / iron dj
    Baca Doa Dulu Sebelum Belajar


  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Surat kiriman Rasmi
    Sunday 3 February 2013 | 0 Comments
    Kampung Burung Baru,
    23000  Dungun,
    Terengganu.
    _________________________________________

    Guru kelas,
    Tahun 6 Bestari,
    Sekolah Kebangsaan Padang Pulut,
    23000, Dungun,
    Terengganu.                             20 MAC  2010   
              
    Cikgu,

    Tidak Dapat Hadir Ke Sekolah

    Berhubung dengan perkara di atas, saya Nurul Afiqah Bt. Mohd Noor,murid Tahun 6 Bestari ingin memaklumkan bahawa saya tidak dapat hadir ke sekolah kerana diserang demam panas.  

    2.Saya telah pun mendapatkan rawatan doktor di Pusat Kesihatan Daerah Bukit Besi. Doktor menasihatkan saya supaya berehat selama tiga hari.

    3.Bersama-sama surat ini, saya sertakan surat akuan doktor untuk perhatian dan tindakan cikgu. Saya berharap agar cepat sembuh dan dapat datang semula ke sekolah seperti biasa.   


    Sekian ,terima kasih.         



    Yang benar,

    ( NURUL AFIQAH BT MOHD NOOR ) 
    Murid Kelas 6 Bestari ,
    Sekolah Kebangsaan Padang Pulut.

    Post a Comment